خلاصه مقاله:یکی از بهترین مدل‌های اجاق گاز ایرانی، اجاق گاز صفحه‌ای داتیس است. اجاق گازهای داتیس انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در این مقاله به معرفی برخی از انواع مدل‌های این اجاق گاز با کیفیت پرداخته شده است. پس تا انتها همراه ما باشید تا انتخاب مناسبی و با کیفیتی داشته باشید

برای دیدن انواع اجاق گاز صفحه ای بر روی این لینک کلیلک کنید.

اجاق گاز صفحه ای داتیس
اجاق گاز صفحه ای داتیس

 

معرفی اجاق گاز صفحه‌ای داتیس

در این مقاله به معرفی اجاق گاز صفحه‌ای داتیس پرداخته شده است. اگر قصد دارید اجاق گاز جدیدی تهیه کنید. یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید اجاق گاز، اجاق گازهای صفحه‌ای داتیس است.  امروزه با تغيير سبك زندگى‌هاى جوامع شهرى و به جهت پايين بودن توان اقتصادي افراد جامعه، زندگى در خانه‌هاى بزرگ و ويلايي جاي خود را به آپارتمان نشيني آن هم در واحد‌هاى كوچك با متراژ كم داده است. در چنين منازلي كمبود جا يكى از مشكلات عديده است و كوچك بودن آشپزخانه‌ها مشكل اساسي خانم‌ها می‌باشد.

يكى از راه‌های رفع اين كمبود جا، استفاده از تجهيزاتي است كه فضاي كمتري اشغال مي‌كنند.  به طبع يكى از تجهيزات جاگير در آشپزخانه اجاق گاز است. اجاق گازهاى داراي امكانات فر يا اجاق گازهاى طرح فر عمدتاً جاگير بوده و فضاي داخل اجاق گاز به ندرت كارآمد مى‌باشند. يكى از راه‌هاى رفع اين مشكل استفاده از اجاق گازهاي صفحه‌اى در ابعاد مختلف و البته با لحاظ نياز خانواده است.

در اين راستا كارخانجات توليدي صنعتي الماس بلورين ايرانيان با نام تجارى «داتیس» از سال ١٣٧٨ اقدام به توليد اجاق گازهاى صفحه‌اى نموده و با در نظر گرفتن سبك زندگى ايرانى و با تلفيق صنعت و هنر اجاق گاز صفحه‌ای داتیس را توليد و در اختيار افراد جامعه قرار داده است.

اجاق گاز صفحه‌ای داتیس
اجاق گاز صفحه‌ای داتیس

اجاق گاز صفحه‌ای داتیس با بيش از ٦٠ مدل در طرح‌هاى مختلف و ابعاد متفاوت پاسخگوي هر نياز و سليقه‌اى است. اين اجاق گازها در مدل‌هاى مختلف ٢ شعله، ٣ شعله، ٤ شعله و ٥ شعله توليد و عرضه مي‌شوند.

در ساخت اجاق گازهاي صفحه‌اى داتيس علاوه بر استفاده از متريال با كيفيت، دقت و تلاش زيادي در طراحى زيبا و كار آمد صورت گرفته است. اجاق گاز صفحه‌ای داتیس ، در انواع مختلف صفحه، از جنس استيل، شيشه شات ايتاليا، شيشه الترا كلير، شيشه سكوريت مقاوم و… توليد و عرضه مي‌گردد.

با توجه به مدل‌هاي مختلف اجاق گازهاي صفحه‌اى داتيس، از قطعاتی مانند ولوم، سرشعله، بردهاي ديجيتالي، بوبين شير، شيشه شات از محصولات توليدي برندهاى مختلف ايتاليايي و اسپانيايي بهره  گیری شده است.

مزاياي خرید اجاق گاز صفحه‌ای داتیس

از مزاياي خرید اجاق گاز صفحه‌ای داتیس قيمت مناسب آنها است.  قيمت اجاق گاز صفحه‌ای داتیس ، با توجه به نوع متريال استفاده شده در مقايسه با نمونه هاى خارجى و حتى برخی از نمونه‌هاى داخلي بسيار مناسب و غير قابل رقابت مي‌باشند.

فارغ از مناسب بودن قیمت اجاق گاز صفحه‌ای داتیس، يكي ديگر از عوامل پيشنهاد خريد آن، كيفيت در توليد و  كيفيت در ارائه خدمات پس از فروش است. يكى ديگر از مزاياي اجاق گاز صفحه‌ای داتیس نوع بسته بندي آن مي‌باشد. محصولات گروه توليدي داتيس با بسته بندي‌هاي شيك و مقاوم و كم نظير از ايراد صدمات احتمالي پيشگيري نموده است. در اين بسته بندي‌ها از پلاستيك فشرده استفاده شده كه هم محصول به صورت مجزا شيرينك مي‌شود و هم كارتن آن و اين كار باعث جلوگيري از آسيب ديدگى و كثيف شدن كالا در زمان حمل و نقل مي‌شود. اجاق گازهاي صفحه‌اى داتيس داراي نشان استاندارد ملي ايران مي‌باشد.

اين كارخانه اولین دارنده استاندارد رضایت‌مندی مشتری (ISO 10002:2006) TUV از ایتالیا در این صنعت است.  همچنين داراي استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) TUV از ایتالیا می‌باشد. ديگر نشان استاندارد اين كارخانه،  استاندارد CE اروپا  TUV از ایتالیا است.

از ديگر مزاياي توليدات اين كارخانه توجه به مصرف انرژى بوده كه موفق به اخذ استاندارد 14628 برچسب انرژی گرید A گرديده است. كارخانجات توليدي داتيس با همت مهندسين و كارگران دلسوز و مديريت خود موفق به دريافت عنوان واحد نمونه استانی در سال‌هاى 91، 95 و 96 در استان سمنان شده است.

مدل‌هاى مختلف اجاق گاز صفحه‌ای داتیس
اجاق گازهای تولید شده در این گروه صنعتی با تجربه، دارای مدل‌ها و انواع مختلفی است. در ادامه مقاله به برخی از این مدل‌ها و ویژگی‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.
• DG 572 مدل: اين مدل از اجاق گاز صفحه‌ای داتیس ، دارای پنج شعله و صفحه شيشه‌اى است. شيشه بكار رفته در آن از نوع شات ايتاليايي است.
• DG 504 مدل: اين مدل نیز دارای پنج شعله و صفحه شيشه‌اى است. شيشه آن الترا كلير مقاوم نسبت به حرارت می‌باشد.
• DG 551 مدل: اين مدل پنج شعله دارد و صفحه آن شيشه‌اى است. شيشه بكار رفته در آن از نوع الترا كلير است که مقاومت بالایی در مقابل حرارت است.
• DG593 U مدل: اين مدل پنج شعله بوده و داراي صفحه شيشه‌اى است. چدن آن لعابي و با طراحی منحصر به فرد است.
• DG 582 ultra مدل: این مدل نیز مانند بسیاری از مدل‌های دیگر این اجاق گاز، داراى پنج شعله است و صفحه آن شيشه‌اى می‌باشد. شيشه مورد استفاده در اين مدل از نوع شات ايتاليا است.
• DG 591 مدل: این مدل نیز داراى پنج شعله با صفحه شيشه‌اى است. سر شعله مورد استفاده در اين مدل از نوع ساباف ايتاليا است (طرح جديد)

  • 545 ultra مدل: این مدل از نظر تعداد شعله، شیشه‌ای بودن صفحه و نوع شیشه بکار رفته در ساخت آن مانند مدل DG 572 است.
  • DS534 مدل: صفحه بکار رفته در این مدل، از جنس استیل است. از ويژگى‌هاى اين مدل گريل منحصر به فرد آن است.مزيت ديگر آن طراحى گارد حرارتی ولوم مي‌باشد.
  • DS 566 مدل: در ساخت این مدل از ترموكوپل تاپ تايمر بهره‌گيري شده است. جنس صفحه این مدل استیل اسن و دارای 5 شعله می‌باشد.
  • DS 590 SMEG مدل: داراى پنج شعله و با صفحه استيل است. اين مدل با طراحی خاص جزو مدل‌هاي متفاوت اجاق گاز صفحه‌ای داتیس مي باشد
  • DG 203 مدل: در اين مدل از اجاق گازها، از تجهيزات گاز سوز بهره‌گيري شده است. اين مدل خاص داراي دو شعله است. جنس صفحه بکار رفته در این مدل، شیشه است.
  • DG 302 مدل: این اجاق گاز بسیار کار آمد و زیباست. از لحاظ تعداد شعله، دارای سه شعله است و جنس صفحه آن نیز شیشه‌ای می‌باشد.
  • DS 514 مدل: صفحه این مدل از جنس استیل است. اين مدل داراى طراحی متفاوت بوده و جايگاه قرارگيري ولوم‌ها كاملاً متمايز از مدل‌هاى ديگر است.
  • DG 545 مدل: در اين مدل با طراحی متفاوت، از شبكه چدني سه تكه بهره‌گيري شده است. تعداد شعله‌های آن 5 عدد است و جنس صفحه آن از شیشه می‌باشد.