خلاصه مقاله:مجموعه پاک هوم  حاضر یکی از بزرگ ترین فروشندگان سینک آشپزخانه به صورت حضوری و اینترنتی می باشد.برای آشنایی با انواع رنگ سینک آشپزخانه با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید سینک ظرفشویی یکی از اصلی ترین لوازم برای هر آشپزخانه محسوب می شود که وجود آن ضرورت دارد.

سینک ظرفشویی آشپزخانه برای شست و شو انواع ظروف، میوه جات، سبزیجات و… طراحی شده که لوله و شبکه های آب روی آن نصب می شوند.سینک آشپزخانه به دلیل اینکه همواره مورد استفاده افراد قرار می گیرد و همیشه در معرض آب است، باید از کیفیت عالی در جنس برخوردار باشد.از همین جهت همه روزه انواع مدل های سینک آشپزخانه با استفاده از جنس های مختلف تولید و وارد عرصه فروش می شود.انواع سینک آشپزخانه از نظر کیفیت و طول عمر ماندگار با یکدیگر متفاوت هستند.

ما در ادامه این مقاله با سینک ظرفشویی آشپزخانه، انواع سینک، کیفیت، انواع رنگ سینک آشپزخانه و… آشنا می شویم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین سینک آشپزخانه، ادامه این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

سینک آشپزخانه چیست؟
سینک آشپزخانه چیست؟

سینک ظرفشویی آشپزخانه چیست:

سینک آشپزخانه محصولی ضروری و کاربردی در هر آشپزخانه می باشد که افراد در هنگام پخت غذا، شست و شو ظروف و میوه جات و… با آن سروکار دارند.سینک آشپزخانه ظرفشویی روزانه به دفعات زیادی در معرض استفاده افراد قرار می گیرد، پس باید از کیفیت و جنس عالی برخوردار باشد تا پس از گذشت چند سال از استفاده مجبور به تعویض آن نشوید.سینک آشپزخانه دارای انواع مدل ها با جنس های گوناگون است که از نظر کیفیت، مزایا و معایب با یکدیگر متفاوت هستند.

در این بخش به صورت صریح و شفاف با انواع سینک آشپزخانه به همراه مزیت ها و معایب آن آشنا می شویم.

بررسی جامع انواع سینک آشپزخانه:

  • سینک آشپزخانه استیل: یکی از متداول ترین و رایج ترین نمونه های سینک آشپزخانه، سینک استیل می باشد.این محصول با استفاده از استیل اصل بدون آلیاژ ساخته شده است که از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد.

عدم وجود آلیاژ در ساخت این سینک، سبب ضد آب بودن آن شده است تا در برابر آب دچار زنگ زدگی نشود.این سینک باکیفیت در سه مدل روکار، توکار و زیرکار موجود است که زمینه انتخاب را برای کاربر گسترده است.

  • سینک سنگ طبیعی: این سینک آشپزخانه با استفاده از سنگ های طبیعی به ویژه سنگ کوارتز تیره طراحی می شود.استفاده از سنگ طبیعی برای ساخت سینک آشپزخانه، فضایی فوق العاده طبیعی و جذاب را ایجاد می کند.

قیمت این سینک به دلیل استفاده از سنگ طبیعی، نسبت به سایر سینک ها گران تر است.

از معایب این سینک، وجود خط و خش زیاد پس از چند ماه از استفاده می باشد.

  • سینک گرانیتی آشپزخانه: یکی دیگر از مدل های محبوب و پرطرفدار سینک مورد استفاده برای آشپزخانه، سینک آشپزخانه گرانیتی است.این سینک با استفاده از سنگ گرانیت اصل و مواد رزین ساخته شده است.

از مزایای این سینک آشپزخانه محبوب می توان به تنوع رنگ زیاد آن اشاره نمود و این مزیت حوزه انتخاب را برای کاربر با توجه به سلیقه و رنگ سایر وسایل آشپزخانه گسترده است.همچنین این سینگ ضد آب می باشد و به هیچ عنوان لکه های آب روی آن قابل مشاهده نیستند.البته که سینک آشپزخانه گرانیتی نسبت به سایر مدل ها حساس تر می باشد و نیاز به مراقبت دارد.

سینک سرامیکی آشپزخانه
سینک سرامیکی آشپزخانه
  • سینک آشپزخانه سرامیکی: این سینک آشپزخانه همانگونه که از نامش مشخص است با استفاده از سرامیک طراحی و ساخته شده است.اغلب رنگ این سینک آشپزخانه سفید می باشد که مورد پسند بسیار از طراحان داخلی قرار می گیرد.رنگ سفید این محصول در پنهان کردن لکه های آب نقش آفرینی می کند.از نظر کیفیت این سینک برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و طول عمر ماندگاری دارد.
  • سینک آشپزخانه شیشه ای: این محصول از دیگر مدل های سینک آشپزخانه می باشد که به دلیل عدم مقاومت در برابر ضربات، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.طراحی این سینک با استفاده از شیشه سکوریت می باشد و لگن های آن استیل است.

این سینک برای شست و شو ظروف و… گزینه مناسبی نیست، بلکه جنبه تزیئنی دارد.انواع سینک آشپزخانه ظرفشویی افزون بر اینکه از نظر جنس ساخته شده با یکدیگر متفاوت هستند، همچنین از نظر طراحی و مدل نیز متفاوت می باشند.

تفاوت سینک روکار، توکار و زیرکار
تفاوت سینک روکار، توکار و زیرکار

انواع سینک آشپزخانه از نظر طراحی:

سینک آشپزخانه توکار: این طراحی جزو مدرن ترین و جذاب ترین طراحی های سینک آشپزخانه می باشد.به صورتی که دور تا دور این مدل سینک را کابینت احاطه کرده است و سینک در درون کابینت قرار می گیرد.

اغلب طراحان داخلی ساختمان برای زیبایی هرچه بیشتر فضای آشپزخانه از سینک توکار استفاده می کنند.البته که این سینک نیز معایبی دارد که عبارتند از:نیاز به نصب حرفه ای دارد، زیرا در صورت هر گونه خطا در نصب، آب به کابینت ها نفوذ پیدا می کند و سبب پوسیدگی کابینت ها می شود.در هنگام شست و شو ظروف آب زیادی روی کابینت ها می ریزد و همین امر در کاهش عمر کابینت ها ایفای نقش می کند.سینک توکار برای افرادی که دارای ماشین ظرفشویی هستند و کمتر از سینک استفاده می کنند، مناسب است.

سینک آشپزخانه روکار: این نمونه سینک به صورتی طراحی شده ایت که روی صفحه کابینت قرار می گیرد و نصب می شود.از نظر طراحی این سینک بسیار لوکس است و ابعاد بزرگ تری نسبت به سینک توکار دارد و این مزیتی مهم شمرده می شود.

در این سینک آب بسیار کمتری به بیرون از سینک پاشیدن می شود و در آخر از طول عمر کابینت ها کاسته نمی شود.

سینک آشپزخانه زیر کار: این سینک از مدل های فوق العاده شیک و جدید می باشد که در بخش زیر صفحات کابینت نصب می شود.با خرید این سینک آشپزخانه به نهایت ظرافت و زیبایی خود می رسید.

سینک آشپزخانه در تنوع رنگ بندی زیادی موجود می باشد، در این قسمت با چند نمونه از انواع رنگ سینک آشپزخانه آشنا می شویم.

انواع رنگ سینک آشپزخانه
انواع رنگ سینک آشپزخانه

بررسی انواع رنگ سینک آشپزخانه:

انواع رنگ سینک آشپزخانه گرانیتی:

  • کرم
  • کرم شنی
  • مشکی
  • مشکی مرمر
  • نقره ای
  • سفید
  • سفید شنی
  • سفید مرمر

انواع رنگ سینک آشپزخانه استیل:

  • نقره ای
  • سفید
  • مشکی

انواع رنگ سینک آشپزخانه سرامیکی، شیشه ای و سنگ طبیعی اغلب مشکی و سفید می باشند.

سخن پایانی:

با توجه به اینکه سینک ظرفشویی یکی از اصلی ترین لوازم برای هر آشپزخانه محسوب می شود، پس باید بهترین مدل را از نظر طراحی و کیفیت انتخاب کنید.اگر قصد خرید لوکس ترین و باکیفیت ترین مدل های سینک آشپزخانه را با قیمت مقرون به صرفه تر از سطح بازار دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.مجموعه بزرگ حاضر ارائه دهنده انواع سینک آشپزخانه شیک و لوکس به صورت مستقیم از تولیدکننده با کوتاه کردن دست واسطه ها می باشد.

انواع رنگ سینک آشپزخانه در سایت پاک هوم  موجود می باشد که هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

پس برای اطلاع از قیمت انواع رنگ سینک آشپزخانه و همچنین خرید، هم اکنون با شماره های مندرج در ادامه صفحه تماس بگیرید.