خلاصه مقاله:کولر گازی گری ساخت کشور چین می باشد. این کولر ها مجهز به فناوری اینورتر دی سی می باشد. کولرهای گری بسیار کم مصرف هستند.

کولر گازی گری محصول یک شرکت چینی می باشد. محصولات ساخته شده ی این شرکت به کشورهای مختلفی صادر می شوند از این رو کولرهای گازی در موقعیت ها و ویژگی های آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند. کیفیت و طراحی منحصر به فرد کولرهای گازی برند گری سبب فروش خوب محصولات شرکت در دنیا شده است. شرکت گری در ابتدا در کشور آمریکا به تولید محصولات تهویه ی هوا می پرداخت اما با توجه به سیاست هایی که چین برای رشد اقتصادی خود در نظر گرفت کارخانه ی خود را به چین انتقال داد. شرکت گری با انتقال به چین توانست محصولات خود را با قیمت مناسب تری روانه بازارهای بین المللی کند.

ویژگی های کولر گازی گری چیست؟

کولر گازی گری دارای موتور هایی با مشخصات برتر می باشد. موتورهای اسکرول و روتاری تعبیه شده در کولر گازی سبب افزایش کارایی و عملکرد کولر می شوند. کولرها و اسپلیت های برند گردی در دو مدل اینورتر دار و بدون اینورتر ساخته می شوند. هر کدام از این اسپلیت ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در موقعیت های گوناگونی استفاده می شوند. یکی دیگر از مشخصات کولرهای گری استفاده کم انرژی برق و گاز می باشد. کم مصرف بودن کولرهای گری یکی از مزایای کولرهای گری محسوب می شوند. قدرت وزش و شتاب باد در اسپیلت ها بسیار بالا می باشد.

خدمات پس از فروش کولرهای گری
خدمات پس از فروش کولرهای گری

خدمات پس از فروش کولر گازی گری

کولر گازی گری دارای کیفیت بالایی می باشد. هر وسیله ای با وجود کیفیت مطلوب در صورت استفاده ی نادرست یا مکرر ممکن است دچار خرابی شود. خدمات پس از فروش یکی از آیتم های ضروری برای کولرهای گازی محسوب می شوند. همان طور که گفته شد برند گری متعلق به آمریکا می باشد از این رو به علت تحریم های اقتصادی علیه ایران این برند داخل کشور خدمات پس از فروش مستقیمی ندارد. و برخی از تیم ها و گروه های داخلی پشتیبانی های لازم را از محصولات گری انجام می دهند. چنان چه کولر شما دچار مشکل شد بهتر است حتما از تعمیرکاران شرکت پشتیبانی کننده استفاده کنید زیرا آن ها آموزش های لازم برای رفع خرابی را به طور کامل فراگرفته اند.

ویژگی ها
ویژگی ها

ویژگی هایی که سبب برتری کولر گازی گری نسبت به سایر برندها می شود

کولر گازی گری در بازار داخلی با برندهای معتبر کره ای رقابت داشت اما اکنون که برندهای کره ای از بازار ایران خارج شده اند برند گری یکه تاز بازار ایران می باشد و به عنوان یک محصول خارجی و پرطرفدار در ایران شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت کولرهای گری مصرف انرژی بسیار پایین آن ها می باشد اکثر محصولات دارای رده ی انرژی مثبت A هستند. از این کولرها می توان هم برای گرم کردن و هم خنک کردن فضا استفاده کرد. موتورهایی که داخل کولرها تعبیه می شوند سازگار با آب و هوای مختلف می باشند. همه ی کولرهای تولید شده توسط شرکت گری از دارای طراحی ویژه می باشند و از قطعات بسیار با کیفیتی برای ساخت آن ها استفاده شده است.

تشخیص کولر اصلی از تقلبی
تشخیص کولر اصلی از تقلبی

تشخیص کولرهای گازی اصل برند گری از نوع تقلبی آن

کولر گازی گری یکی از برندهای خوب و قدیمی محسوب می شود. از این رو انواع تقلبی برند گری در بازار فراوان می باشد برای تشخیص نوع اصل و تقلبی کولرهای گازی برند گری باید به چند نکته توجه کنید که عبارتند از:

  •     سعی کنید کولر گازی گری خود را فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
  •     کولر گازی گری از چندین سری مختلف تشکیل شده اند. از این رو قبل از خرید در مورد هر کدام از سری های کولرهای گری در وب سایت برند گری تحقیق کنید آنگاه اقدام به خرید کولر مورد نظر خود کنید.
  •     حتما به نام حک شده بر روی کولر گازی گری دقت کنید.
  •     به غیر از سه یا 4 مدل از کولرهای گری، برند تمام مدل های ارائه شده توسط این شرکت در وسط کولر حک شده اند.
  •     بر روی کارتن کولرهای گری می توانید Made in china را ببینید. اگر روی کارتن نوشته شده باشد ساخت آمریکا شک نکنید که کولر تقلبی است.

انواع کولرهای گری کدامند

کولر گازی گری دارای انواع گوناگونی می باشد که عبارتند از: اسپلیت دیواری، کولر عمودی، کولر کانالی، کولر شبکه ای و … جدیدترین فناوری مورد استفاده در این کولرها، اینورتر DC می باشد.

تکنولوژی DC دارای ویژگی هایی می باشد که عبارتند از:

  •     با استفاده از اینورتر DC می توانید فرکانس ها و گشتاور کولر گازی گری را به آسانی تنظیم کنید.
  •      به آسانی می توانید دمای موجود در فضا را تنظیم کنید.
  •      در صورتی که فرکانس کاهش پیدا کند گشتاور کولر گازی گری نیز کاهش پیدا می کند. و بدین ترتیب به یک تکنولوژی برتر و جدید تبدیل می شود.
  •     کولر گازی گری دارای دو مدل گاز آر22 و آر 410 می باشد.

ویژگی های فناوری G10 در اینورتر کولر گازی

این کولر با فناوری G10 می تواند در یک محدوده ی ولتاژ 110 ولت کار کند. شدت ضربه ها در کولر های گازی کاهش پیدا می کند. این فناوری از کولر محافظت می کند و سبب عمر بیشتر کولر می شود. ساختار کولرهای گری کاملا متناسب با محیط زیست می باشند همچنین از گاز آر 410 برای خنک سازی محیط استفاده می شود. معماری کولرهای گازی بسیار جذاب و زیبا می باشند. فیلترهایی که داخل کولرهای گازی قرار داده شده اند متناسب با فناوری های نوین بروزرسانی شده اند. گاز آر 410 با لایه ی اوزون کاملا هماهنگ می باشد و آسیبی به محیط زیست نمی زند. کولرهای گازی گری دارای فناوری آیرودینامیک و آکوستیک هستند از این رو صداهای ناشی از کارکرد موتور کولر به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. یکی دیگر از مشخصات اینورتر این است که با هر نوع آب و هوای سخت و مشکلی سازگار می باشد..