نمایندگی استیل البرز

نمایندگی استیل البرز

خرید سینک با کیفیت

یکی از معتبرترین فروشگاه ها در ایران است که می توانید محصولات با کیفیت و عالی را از آن خریداری نمایید. قطعا با شنیدن نام استیل البرز به یاد سینک های زیبا و درخشان می افتید. یکی از اولین محصولات تولید شده استیل البرز سینک استیل بود. در هر آشپزخانه ای وجود یک سینک زیبا و درخشان می تواند باعث ایجاد محیطی زیبا و درخشان شود. نمایندگی استیل البرز با فروش بهترین نوع سینک آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

انتخاب سینک حتما باید متناسب با محیط و فضای آشپزخانه استفاده گردد. اندازه و تعداد لگن سینک در صورت متناسب نبودن با محیط سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد. انواع سینک های یک لگن و دو لگن در نمایندگی استیل البرز موجود می باشند. استیل و متریال استفاده شده در سینک دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. راحت بودن تمیزی و نظافت سینک از جمله موارد بسیار مهمی می باشد. در صورتی که استیل سینک از کیفیت پایینی برخوردار باشد از بین بردن لکه های موجود بر روی آن کار سختی خواهد بود.

 

انتخاب یک هود عالی از نمایندگی استیل البرز

هود یکی از محصولات بسیار مهم و کاربردی در آشپزخانه می باشد. معمولا با انجام آشپزی و استفاده از انواع مواد غذایی ممکن است بوهای مختلفی در خانه ایجاد شود. به طور مثال در هنگام سرخ کردن پیاز بوی ناخوشایندی به راه می افتد. وجود یک هود با کیفیت در حین آشپزی می تواند از پخش شدن بو در خانه جلوگیری نماید. هود های موجود در نمایندگی استیل البرز دارای کیفیت عالی می باشند. قدرت مکش فوق العاده از جمله ویژگی های مهم این هودها می باشد.

یکی از معضلات استفاده از هود وجود صدای بلند و آزار دهنده آن است. در صورتی که محصول خود را از نمایندگی استیل البرز خریداری نمایید صاحب یک هود آرام و بی سر و صدا خواهید شد. بسیاری از خانم ها به دلیل وجود صدای بسیار بلند ترجیح می دهند در هنگام آشپزی از هود استفاده نکنند. با خرید هود استیل البرز می توانید با خیال راحت از آن استفاده نموده و نگران صدای آن نباشید. این محصول در انواع رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارد. انواع مدل های تخت، شومینه ای، مورب و مخفی در هودهای استیل البرز موجود می باشد.

 

خرید اجاق گاز از نمایندگی استیل البرز

اجاق گاز یکی از اصلی ترین وسایل در هر آشپزخانه ای می باشد. تمامی غذاهای خوشمزه و لذیذ بر روی اجاق گاز آماده می شوند. خرید و داشتن یک اجاق گاز با کیفیت سبب می شود تا در هنگام آشپزی هیچ مشکلی نداشته باشید. اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی از جمله پرکاربردترین و زیباترین انواع اجاق گازها می باشد. این نوع اجاق گاز دارای ویژگی هایی است که در اجاق گاز معمولی وجود ندارد. بهترین و زیبا ترین اجاق گازهای صفحه ای را از نمایندگی استیل البرز خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های مثبت اجاق گاز صفحه ای کم وزن بودن و قابلیت جابه جایی راحت می باشد. اجاق گازهای معمولی فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می نمایند اما اجاق گاز رومیزی تنها صفحه ای از کابینت را اشغال می نماید و در هر قسمت از آشپزخانه قابلیت نصب دارد. قابل ذکر است که اجاق گاز صفحه ای از نظر توان حرارتی هیچ تفاوتی با اجاق گاز معمولی ندارد. انواع اجاق گازهای پنج شعله در نمایندگی استیل البرز وجود دارد که شما می توانید با خرید یکی از آن ها صاحب یک اجاق گاز بسیار باکیفیت شوید.

انتخاب فر از نمایندگی استیل البرز

از دیگر محصولات بسیار کاربردی و عالی نمایندگی استیل البرز انواع فر می باشد. برخی از غذاها در خانه توسط فر آماده می شود. انواع کیک ها و غذاهای خمیری باید در فر به پخت کامل برسند و بر روی اجاق گاز نمی توان آن ها را آماده کرد. سه نوع فر برقی، گازی و برقی-گازی در نمایندگی فروش استیل البرز  موجود می باشد. انواع فر رومیزی و فر تو کار در این محصولات موجود می باشد. فر رومیزی همانطور که از نامش پیداست بر روی میز یا کابینت قرار می گیرد.

محبوبیت فرهای توکار بیشتر از فرهای رومیزی می باشد. فر توکار در داخل کابینت آشپزخانه نصب می گردد و زیبایی و جلوه ی بسیار عالی دارد. محصولات موجود در نمایندگی استیل البرز به صورت دیجیتالی کار می کنند. شما به راحتی می توانید از انواع برنامه های آن برای پخت غذاهای مختلف استفاده نمایید. در صورتی که به صورت روزانه از فر استفاده می نمایید توصیه می شود فر گازی را انتخاب نمایید. زیرا این نوع فر انرژی کمتری را مصرف می نماید و مقرون به صرفه تر است. در صورتی که به صورت مداوم از فر استفاده نمی کنید، بهتر است از انواع فرهای برقی خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع شیرآلات از نمایندگی استیل البرز

 

شیرآلات موجود در خانه از جمله موارد بسیار مهم می باشند. تکنولوژی استفاده شده در ساخت شیرآلات و زیبایی آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی داشته باشد. برای کنترل مصرف آب و صرفه جویی در آن حتما باید از شیرآلات استانداردی استفاده نمایید. همانطور که می دانید یکی از مشکلات اخیر کشور مواجه شدن با کمبود آب می باشد. در صورتی که به عنوان یک شهروند تمام نکات درباره ی صرفه جویی آب را رعایت نماییم قطعا در کنترل مصرف آب کمک بزرگی را انجام داده ایم. با خرید شیرآلات نمایندگی استیل البرز شما نیز سهم خود را در این کار انجام خواهید داد.

جنس تمامی شیرآلات نمایندگی استیل البرز از استیل خالص می باشد. این نوع فلز دارای طول عمر زیادی می باشد و شما می توانید  بدون نگرانی از خراب شدن شیرآلات سال ها از آن ها استفاده نمایید. انواع مدلها برای انواع سلیقه ها در این نمایندگی موجود می باشد. زیبایی شیرآلات موجود در خانه برای بسیاری از خانم ها بسیار مهم می باشد. توصیه می شود از خرید محصولات بی کیفیت خودداری نمایید. زیرا این محصولات بعد از مدت زمان کوتاهی دچار خرابی خواهند شد و شما باید دوباره هزینه زیادی را برای خرید شیرآلات صرف نمایید. قیمت شیرآلات استیل البرز بر اساس کیفیت آن ها بسیار مناسب می باشد.